Huisreglement

Algemeen

  1. Enkel katten uit hetzelfde gezin worden samen in één verblijf geplaatst.
  2. Kleine medische verzorgingen ( bv. toedienen van medicatie ) is in de prijs inbegrepen.
  3. Normale vachtverzorging is inbegrepen in onze service.
  4. Indien eigen voeding voorziet de eigenaar voldoende voor het ganse verblijf. Indien nodig , wordt er voeding bijgekocht in de dierenspeciaalzaak. De gemaakte kosten zijn voor de eigenaar.

Gezondheid

  1. Uw kat wordt enkel aanvaard in een goede lichamelijke en verzorgde conditie. In de laatste 4 weken mag de kat niet in toestand geweest zijn die enig besmettingsgevaar kan betekenen voor mens of dier.
  2. Uw kat dient in orde te zijn met de benodigde wettelijke inentingen, nl. katten- en niesziekte. Het is de eigenaar bekend dat, ondanks de inenting de kat toch de niesziekte kan krijgen.
  3. De inenting is tenminste 14 dagen of max. 11 maand voor het verblijf toegediend.
  4. Het vaccinatieboekje dient meegebracht te worden bij het binnenbrengen van de kat en blijft in het hotel tijdens het verblijf.
  5. Gelieve uw kat voor het verblijf te behandelen met een anti-vlooienmiddel (frontline,advantix). Dit in de eerste plaats ter bescherming van uw kat.
  6. Gelieve als ook de ontworming van uw kat in de gaten te houden en indien nodig deze voor het verblijf te herhalen.
  7.  Mochten er vlooien of wormen vastgesteld worden tijdens het verblijf, dan zullen we deze behandelen, op kosten van de eigenaar (10 € per behandeling). 
  8. Bij onverwachte ziekte zullen we de dierenarts van het hotel raadplegen. De kosten zijn voor rekening van de eigenaar van de kat, een verklaring zal worden opgesteld door de dierenarts en aan de eigenaar overhandigd.
  9. Het hotel kan niet aansprakelijk gesteld worden voor schade en/of kosten ten gevolge van ziekte, verwondingen en/of overlijden van het gastdier.

pas op!

  • Niet gecastreerde katers onder de 7 maanden kunnen we helaas niet aanvaarden.
  • Katten die niet de nodige vaccinaties hebben gekregen of hun vaccinatieboekje niet bij hebben kunnen niet worden aanvaard ! Van deze voorwaarden kan onder geen beding worden afgeweken . Besteedt hier dus voldoende aandacht aan .

Reservering

  1. De reservering is pas definitief na ondertekening van het verblijfscontract. Bij reservering dient 50% van de verblijfskost betaald te worden. De overige 50% wordt betaald bij afgifte van de kat. De eventueel gemaakte kosten tijdens het verblijf worden verrekend bij ophaling van de kat.
  2. De prijs wordt berekend op basis van het aantal dagen dat de kat bij ons verblijft. Om de rust in het pension te bewaren worden er 2 breng- en haal momenten voorzien nl. van 9.30u tot 11.00u en van 18.30u tot 20.30 u. Buiten deze uren is uitzonderlijk mogelijk na overleg.
  3. Indien de kat(ten) niet terug wordt/worden opgehaald zal het dier naar een dierenasiel worden gebracht. Eventuele afstandskosten zijn voor de eigenaar van de kat.
  4. De eigenaar geeft toestemming aan KittyCorner om foto’s op facebook of op website te plaatsen. We gebruiken uitsluitend de naam van de kat, nooit die van de eigenaar.
  5. Bij annulatie wordt 10% van de verblijfskost aangerekend als schadevergoeding. Bij annulatie binnen de 7 dagen voor het verblijf, wordt de volledige verblijfskost aangerekend.